Ügyintézés telefonon

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket a gyors és kényelmes on-line ügyintézési lehetőségről. Kérjük keresse fel honlapunkat és regisztráljon az on-line ügyfélszolgálatunkon (https://ugyfelszolgalat.fotav.hu/), ahol az alábbi ügyeket is intézhetik:

  • Számlák, egyenleg megtekintése
  • Postai csekk igénylés (adott számláról és/vagy folyószámla egyenlegről)
  • Részletfizetési igény rögzítése (a megállapodás az igény rögzítést követően azonnal e-mailen megküldésre kerül)
  • Fizetési mód változtatása
  • Fogyasztási adatok megtekintése, letöltése
  • Díjfizető változás, névváltozás ügyintézése
  • Bankkártyás fizetés

Üdvözlettel,
FŐTÁV Zrt.

Nyitvatartási idő változásai

Napok Kelet-pesti ügyfélszolgálat NKM ügyfélszolgálat Fiumei úti kirendeltségDél-budapesti ügyfélszolgálat Budai Ügyfélszolgálati KözpontTelefonos ügyfélszolgálat
2018.10.13. szombat8:00-14:00Zárva8:00-14:008:00-14:008:00-15:00
2018.10.22. hétfőZárvaZárvaZárvaZárvaNem elérhető
2018.10.29. hétfő8:00-20:008:00-14:008:00-16:008:00-16:008:00-17:00
2018.11.02. péntekZárvaZárvaZárvaZárvaNem elérhető
2018.11.10. szombat8:00-14:00Zárva8:00-14:008:00-14:008:00-15:00

Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy a műszaki hibabejelentő vonalunk 0-24 óra között hívható az ünnepi nyitva tartás alatt. Elérhetősége: 06-1-700-7000


Menürendszer

A FŐTÁV Zrt. az alábbi telefonos menürendszerrel várja ügyfelei hívását:
 

Várható ügyfélforgalom

Amennyiben szeretné felkeresni telefonos ügyfélszolgálatunkat, a várható ügyfélforgalomról ide kattintva tájékozódhat.
(Az ügyfélforgalmi információk előző időszakok tapasztalatain alapulnak.)

Műszaki hibabejelentés

Műszaki hibabejelentés (06-1-700-7000 1.1 és 1.2-es menüpontok) vonalunk éjjel nappal elérhető.

Egyéb ügyben

  • hétfőtől szerdáig 8:00-tól 17:00-ig,
  • csütörtökön 8:00-tól 20:00 óráig,
  • pénteken pedig 8 és 15 óra között várjuk hívását.

Galéria