Napok | Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége |
2019.12.07 | 8.00-15.00 |
2019.12.14 | 8.00-15.00 |
2019.12.23 | 8.00-20.00 |
2019.12.24 és 2019.12.27 között | nem elérhető |
2019.12.30 | 8.00-17.00 |
2019.12.31 | 8.00-17.00 |
2020.01.01 | nem elérhető |
Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy a műszaki hibabejelentő vonalunk 0-24 óra között hívható az ünnepi nyitvatartás alattis.
Elérhetősége: 06-1-700-7000
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket a gyors és kényelmes on-line ügyintézési lehetőségről. Kérjük keresse fel honlapunkat és regisztráljon az on-line ügyfélszolgálatunkon (https://ugyfelszolgalat.fotav.hu/), ahol az alábbi ügyeket is intézhetik:
- Számlák, egyenleg megtekintése
- Postai csekk igénylés (adott számláról és/vagy folyószámla egyenlegről)
- Részletfizetési igény rögzítése (a megállapodás az igény rögzítést követően azonnal e-mailen megküldésre kerül)
- Fizetési mód változtatása
- Fogyasztási adatok megtekintése, letöltése
- Díjfizető változás, névváltozás ügyintézése
- Bankkártyás fizetés
Üdvözlettel,
FŐTÁV Zrt.
Menürendszer
A FŐTÁV Zrt. az alábbi telefonos menürendszerrel várja ügyfelei hívását:
Várható ügyfélforgalom
Amennyiben szeretné felkeresni telefonos ügyfélszolgálatunkat, a várható ügyfélforgalomról ide kattintva tájékozódhat.
(Az ügyfélforgalmi információk előző időszakok tapasztalatain alapulnak.)
Műszaki hibabejelentés
Műszaki hibabejelentés (06-1-700-7000 1.1 és 1.2-es menüpontok) vonalunk éjjel nappal elérhető.
Egyéb ügyben
- hétfőtől szerdáig 8:00-tól 17:00-ig,
- csütörtökön 8:00-tól 20:00 óráig,
- pénteken pedig 8 és 15 óra között várjuk hívását.