Megnövekedett várakozási idő a telefonos ügyfélszolgálatnál

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkon a megnövekedett beérkező hívásszámok miatt, az 1-es nyomógomb segítségével elérhető, Műszaki és Szolgáltatással kapcsolatos ügyek menüpontban hosszabb várakozási időre kell számítani. Műszaki szolgáltatási problémával kapcsolatos bejelentését internetes ügyfélszolgálati felületünkön is megteheti. A regisztrációhoz kérjük, kattintson az „on-line ügyfélszolgálat” linkre.

 

Fűtés kapcsolási igények kezelése!

Felhívjuk figyelmét továbbá arra is, hogy a hőközponti szabályzó üzemviteli megállapodásban rögzítettektől eltérő ki / be - kapcsolását csak megfelelően kitöltött, „ESETI RENDELKEZÉS Hőközponti szabályzó ki/be-kapcsolására” nyomtatvány közös képviselő, vagy hőszolgáltatási megbízott által történő megküldését követően végzik el munkatársaink! A formanyomtatvány honlapunkról letölthető a következő linkre kattintva. A helyesen kitöltött és aláírt rendelkezést a nyomtatvány alján szereplő elérhetőségek valamelyikére kérjük megküldeni!

Megértését és türelmét köszönjük!

 

FŐTÁV Zrt.